Termenul de garanţie– 12 luni din ziua cumpărării.








Termenul de garanţie– 12 luni din ziua cumpărării.


Vă mulţumim pentru procurarea produselor MO-BI-TRI!

 Produsele noastre sunt fabricate în conformitate cu normele internaţionale și garantează calitate şi siguranţă în exploatare.

Service în garanţie:

 Certificatul de garanţie este valabil numai pentru mobila destinată uzului casnic, în spaţii cu umiditatea 45%-70%, temperatura aerului de la +15 pînă la 35°C (grade celsius).

Reguli de recepţionare:

 La recepţionarea mărfii examinaţi atent mobila cumpărată, atrăgând atenţia asupra completivităţii şi asupra proprietăţilor calitative de aspect (ale aspectului exterior).

AVERTISMENT: recepţionarea mobilei fără a indica asupra defecţiunilor care ar fi putut fi depistate în cadrul unei recepţionări obişnuite (defecţiuni evidente), vă lipseşte de dreptul da a face ulterior trimitere la acestea.

Condiţii de garanţie:

·       Termenul de garanţie – 12 luni din ziua cumpărării;

·        În cazul cumpărării mobilei la preţ redus nu se acceptă îngâmfări asupra

          calităţii şi aspectului acesteia;

·        Defecţiunile produsului, constatate în cadrul termenului de garanţie,

          apărute din culpa Producătorului, vor fi remediate gratuit de instituţiile de service;

·        Ce nu se califică ca defecţiune:

             Falduri uşoare a stofei care dispar după netezirea cu mâna;

             Devieri în marimea totală a produsului până la 20mm;

             Deformarea pînă la 10% a elementelor moi;

             Falduri, pliuri, adâncituri datorită deciziei de proiectare a produsului;

             Apariţia scârţâitului în timpul funcţionării mecanismului nu este un defect şi să elimină prin

             lubrifierea pieselor de frecare;

·        Reclamațiile privind aspectul exterior, necompletivitatea, precum şi

           necorespunderea produsului comenzii se primesc numai în cadrul (momentul) recepţiei produsului.

           Ulterior astfel de reclamaţii nu se primesc şi toate lucrările de remediere se

           execută pe contul Cumpărătorului;

·        Serviciile de garanţie prevăd executarea lucrărilor de reparaţie şi

           înlocuirea părţilor defecte ale produsului.

SERVICII DE GARANŢIE NU SE PRESTEAZĂ ÎN CAZUL:

     ·        expirării termenului de garanţie;

·        nerespectării condiţiilor de exploatare;

·        existenţei pe produs a unor deteriorări mecanice;

·        depăşirii sarcinilor admise asupra mecanismului de transformare;

·        deteriorării produsului sau pierderii acestuia prin forţă majoră (calamităţi naturale, incendiu, inundaţii etc.);

·        deteriorării produsului în rezultatul unor acţiuni intenţionate sau incorecte provocate de Consumator;

·        deteriorării produsului prin pătrunderea accidentală în interiorul acestuia a unor obiecte străine, a lichidelor, animalelor, insectelor etc.;

·        existenţei unor urme de intervenţie neautorizată în produs sau reparaţiei  produsului de sine stătător sau de către organizaţii, întreprinderi   ori persoane private neautorizate pentru aceasta de către Producător;

·        defectării produsului în rezultatul introducerii unor modificări în construcţia acestuia;

·        utilizării produsului în scopuri de producţie.

 În toate cazurile specificate mai sus, operaţiunile (lucrările) de service se efectuează pe contul Cumpărătorului. Caracterul defectului se stabileşte de către expertul întreprinderii, care după examinarea mobilei întocmeşte Raport de expertiză, fapt care este adus la cunoştinţa Cumpărătorului.


Modul de formulare a reclamaţiilor:

 Lucrările de service se execută gratuit sau contraplată în baza cererii Cumpărătorului depusă la salonul în care a fost cumpărată mobila.

 Remedierea defecţiunilor depistate se efectuează în termen de 30 de zile din momentul depunerii cererii în scris de către Cumpărător. Lucrările de reparaţie se execută la domiciliu sau la fabrică, în funcţie de caracterul defectului. Fabrica îşi rezervă dreptul de a modifica produsul, în scopul îmbunătăţirii proprietăţilor de exploatare ale mobilei.


Scheletul canapelei:

 Rezistenţa pieselor de mobilier este asigurată de structura metalică sau de lemn, proiectată în scopul suportării diferitor suprasolicitări, la care este supus mobilierul în procesul exploatării. Pe schelet se fixează lamelele ortopedice din fag, curelele elastice cu grad sporit de rezistenţă, care împreună cu tapiţeria conferă un confort maxim mobilierului. Sarcina concentrată admisă pentru o lamelă flexibilă este de maxim 40 kgf. Sarcina concentrată admisă pentru cadrul lateral (cotieră) este de maxim 40 kgf. Sarcina distribuită admisă pentru cadrul de mijloc este de maxim150 kgf.  Sarcina distribuită admisă pentru un  de suprafaţă a containerului de păstrare este 10kg.

Instrucţiuni:

 Scheletul canapelei dvs. îşi va păstra neschimbate calităţile şi va rămâne în stare bună, în cazul în care se vor respecta următoarele cerinţe:

     ·        Nu săriţi şi nu vă aruncaţi prea brusc pe canapea;

     ·        Nu vă aşezaţi pe cotiere şi/sau pe spătar;

     ·        Evitaţi schimbarea locului canapelei prin împingere sau prin ridicarea acesteia de pernuţele cotierelor;

     ·        Nu târâţi canapeaua pe o suprafaţă cu asperităţi (covor, mochetă etc.), pe durata deplasării chiar şi pe o suprafaţă netedă, se recomandă                ridicarea acesteia;

     ·        Pentru curăţarea scheletului metalic nu se recomandă utilizarea dizolvanţilor. Folosiţi o lavetă umedă;

     ·        Mecanismul transformării este o construcţie inginerească complicată cu multe puncte de frecţie, ce necesită aplicarea periodică a                              lubrifianţilor.


Căptuşirea interioară:

 În funcţie de forma şi aspectul estetic al fiecărui model se utilizează diferite tipuri de materiale: 

     ·        Poliuretan de diferite densităţi.

     ·        Puf de fibră poliesterică.

     ·    Material neţesut termostabil pentru volum.

Exploatare şi întreţinere:

 Căptuşeala nu necesită o întreţinere specială, e suficientă o simplă îngrijire a canapelei.

 În particular, în cazul procurării unei canapele cu căptuşeala de puf, se recomandă periodic scuturarea pernelor. La canapele cu huse în trei straturi se recomandă periodic scoaterea huselor şi netezirea cutelor apărute în rezultatul exploatării.

 Căptuşeala din spumă de poliuretan pe durata primelor luni de utilizare are o tendinţă de înmuiere, după care se va stabiliza definitiv. Acest proces este unul absolut normal, deoarece persoana aşezându-se pe canapea, acţionează asupra pernei de şezut. Ulterior tasarea căptuşelii poate conduce la formarea unor cute pe suprafaţa tapiţeriei. Formarea unor asemenea cute este ceva obişnuit şi depinde de contracţia la care sunt supuse materialele de tapiţerie (ţesături, piele).


 Compania Mo-Bi-Tri produce canapele cu huse detaşabile şi semidetaşabile. Vizual cele semidetaşabile au adâncituri pronunţate pe toată suprafaţa husei.

 Husa detaşabilă se scoate complect de pe saltea şi mecanismul transformării, prin eliberarea şiretului elastic şi lărgirea husei. Husa se scoate de pe canapeaua inginerească ridicând parte de jos a husei în sus, faţă de canapea din orice parte. Pentru curaţarea acestor huse recomandăm curaţarea uscată, sau umedă la alegerea clientului.

 Husa semidetaşabilă se scoate de pe mecanismul transformării împreună cu salteaua, deoarece pentru producerea efectului de adâncituri prin toată grosimea saltelei sunt trase şireturi speciale, fixate în partea inferioară a saltelii. Eliberăm şiretul elastic şi lărgim husa. Husa se scoate de pe canapea ridicând parte de jos a husei în sus faţă de canapea din orice parte. Pentru curăţarea acestor huse recomandăm curăţarea uscată, sau semi-umedă în perioada caldă a anului. 

Instrucţiuni:

 Pentru mobilier capitonat cu ţesături:

     ·        Mobilierul se plasează la cel puţin 50 cm de la sursa de căldură, plită sau baterii;

     ·        În scopul menţinerii expresivităţii culorilor tapiţeriei, evitaţi plasarea mobilierului nemijlocit în bătaia razelor solare;

     ·        Pentru ştergerea prafului utilizaţi o perie moale sau aspiratorul la o capacitate medie, folosind accesoriile de curăţat speciale, fără a roade                cu ele mobilierul;

     ·        Pentru păstrarea aspectului produsului trebuie de fiecare dată să îndepărtaţi imediat orice pată, înainte ca aceasta să se îmbibe în material;

     ·        În cazul în care se utilizează dizolvant, nu se recomandă să turnaţi nemijlocit pe pată. Aplicaţi dizolvantul pe o lavetă curată. Înainte de a                  îndepărta pata, încercaţi dizolvantul pe o porţiune de material neînsemnată a mobilierului;

     ·        Ştergeţi pata prin mişcări circulare, de la extremităţile petei spre centul ei;

     ·        Ştergeţi fiecare pată cu multă acurateţe;

     ·        Respectaţi recomandările de curăţare indicate în continuare:

           (Indicăm prin semne, simboluri şi le încercuim pe cele indicate, în funcţie de ţesătură);

     ·         Ţesăturile care necesită curăţare uscată, categoric nu pot fi spălate;

     ·         Nu se recomandă utilizarea soluţiilor pentru spălarea vaselor sau a altor soluţii de acest tip, deoarece acestea pot lăsa urme pe tapiţerie.

 

Servicii postgaranţie:

 Compania Mo-Bi-Tri efectuază deservirea mobilierului după finalizarea perioadei de garanţie.

 Toate lucrările au loc la domiciliu sau fabrică.

 Deservirea include:

     ·        Confecţionarea huselor noi, saltelilor;

     ·        Reparaţia mecanizmelor, schimbarea pieselor uzate, lamelelor;

     ·        Toate lucrările se efectuază contra plată.